Thursday, May 30, 2013

missing you :)

repost

I miss the old you.
I miss your voice 

waktu sekarang 5.00 a.m kita baru nak tidur sbb bru lepas habis OTP (on the phone) 
tp sy tak tidur pun, selalu tipu awak, kalau awak tahu mesti awak merajuk seminggu,
nasib saya pandai simpan rahsia kan? :D
dpt OTP dngn awak mesti pepagi la paling lama, kalau tak petang itupun kalau awak tak main bola, saya memahami kan awak?
awak kan busy, busy main bola, busy study, busy main game tapi saya tak pernah merungut sbb saya memahami kan? hehe. perasan.
awak reply satu msg sehari pun dah memadai, dapat dengar suara awak satu minit pun dah cukup bahagia.
sebab saya tahu awak setia, sebab saya kenal awak =)

sebenarnya, 
saya rindu awak.
nak dengar awak nyanyi lagu faizal tahir, 'selamat malam....sayang' :)
nak dengar awak membebel mcm pakcik eh tokwan & saya hanya diam, sampai awak merajuk  dan berkata ' kenapa diam?' cakaplah'
nak dengar awak baca Al-quran
nak dengar awak bercerita,
nak dengar lawak jenaka awak yg tak logik,
nak dengar kata-kata semangat awak :)

dear pakcik hagemaru,
how I wish, you will read this one day.
and know that you're not my first but my last :)

missing you.


thank you sudi baca :)

No comments:

Post a Comment